EASYGO

easygo_logotype

Vad är EasyGo?

EasyGo är ett tjänstepaket som erbjuds till alla våra utställare. Alla EasyGo-paket inkluderar marknadsförings- och leadgenereringsverktyg för att nå och engagera din community före, under
och efter mässan. Detta inkluderar inbjudningsservice, våra unika verktyg för att fånga potentiella kunder (Smart badge-läsare och Visit Connect) och enkel uppföljning efter evenemanget.

Det finns inget behov av tekniskt kunnande hos er och vi har ett helt team som stödjer er hela vägen.

Vad innebär EasyGo och Smartbadge teknik för utställare?

Som en del av ditt EasyGo-paket kommer du att få 1, 2 eller 3 SmartBadge-läsare beroende på vilket EasyGo-paket du väljer att köpa.

SmartBadge-tekniken kräver ingen fysisk kontakt och garanterar en 100% säker evenemangs-upplevelse. På ditt My Easyfairs-konto kommer du sedan att ha möjlighet att ladda upp innehåll för varje tilldelad läsare.

I slutet av evenemangsdagen kommer besökare som har rört vid din läsare att få en besöksöversikt via e-post.
Som utställare kommer du också att få alla leads som samlats in från din läsare vid evenemangets slut. Du kan enkelt ladda ner leadsexporten från ditt My Easyfairs-konto.

Fördelar med EasyGo

1

EASYGO GÖR
LIVET ENKELT

EasyGo gör din medverkan på Sett enklare och hjälper dig att attrahera fler besökare.

2

EASYGO HANDLAR OM ENGAGEMANG

EasyGo stödjer digitalt engagemang mellan utställare och besökare.

3

EASYGO ANVÄNDER DEN SENASTE TEKNOLOGIN

EasyGo utnyttjar den senaste evenemangstekniken samtidigt som den inte kräver någon teknisk kunskap för användarna.

4

EASYGO
LEVERERAR RESULTAT

EasyGo säkerställer att du maximerar din synlighet och lead-generering före, under och efter evenemanget.

visitconnect_SETT

Smartbadge

Förvandla dina besökare till kvalificerade leads

Vi placerar er läsare i er monter till första mässdagen, ni ser till att den står synlig för besökarna. Med denna läsare kan ni förvandla era besökare till kvalificerade leads. Läsaren är en trådlös sensor och när besökarna touchar läsaren med sin Smart Badge (namnskylt) samlar de automatiskt in den information om ert företag som ni har lagt upp på My Easyfairs.

Denna information skickas till besökarna i ett sammanfattande mejl i slutet av mässdagen.
Om du har ett GoLeads, GoPlus eller GoPremium får du en lista med kontaktuppgifter till de som touchat din läsare. Listan hittar du inne på My Easyfairs efter mässans slut. 

smartbadge_SETT

Visit Connect

Samla in varmare leads

Med Visit Connect kan ni scanna information om besökarna i er monter, helt enkelt genom att scanna QR-koden på deras Smart Badges (namnskyltar). Detta underlättar i er uppföljning efter mässan och ser till att ni inte tappar bort viktiga visitkort eller kontaktuppgifter.
Ca 1-2 veckor innan mässan får ni mer information kring detta.

I My Easyfairs hittar du mer information om Visit Connect och Smart Badge.

Hur fungerar din SmartBadge?

Få sms i realtid när dina inbjudna besökare anländer till mässan

Våra EasyGo-paket

Afbeelding1.png

GOLEADS

Maximera era leads och
fördjupa kundrelationerna.

Få uppmärksamhet året runt

My Easyfairs förenklar hanteringen av er företagsprofil och produktutbud till eventets nätkatalog:  
  • Skapa innehåll för företaget som informerar besökare om ert erbjudande och gör det lätt för dem att nå er via länkar på webben och i sociala medier eller via ett kontaktformulär.
  • Det finns inga begränsningar för hur många multiformat (text, bild, video, länkar) ni kan publicera produktinformationen på.
  • Håll er närvaro uppdaterad med produktuppdateringar och pressmeddelanden. De kommer också att publiceras på eventets nyhetssida.
  • Attrahera branschens bästa talanger genom att annonsera karriärmöjligheterna inom ert företag.
Positionera ert företag som innovatör! Ansök om utrymme för en genombrottsprodukt/produkter i innovationsgalleriet (godkänns av Innovationsgranskaren).
Vi gör det riktigt enkelt för er att bjuda in gäster via era utvalda digitala kanaler (e-post, webbplats, sociala medier, elektronisk signatur eller personlig kampanjkod) med er personaliserade registreringslänk. Om ni behöver hjälp att komma igång, kontakta oss! Ni kan också ladda ner en lista på vilka som använde er länk för förregistrering – bjud in dem till er monter och följ upp efter eventet för att maximera möjligheterna. Vi erbjuder proffsigt marknadsföringsmaterial som är redo att användas, t.ex. inbjudningar, banners och eventlogotyper, så att ni kan marknadsföra er medverkan effektivt.
Sprid information om era produkter och tjänster på enklaste sätt via en trådlös läsare i er monter. Med Smart Badge-tekniken når ni även besökare som ni inte hade möjlighet att träffa under eventet. Genom att röra vid er läsare med sin Smart Badge får besökarna all information som finns under er nätprofil via mejl i slutet av besöket. De får även förslag på utställare de kan ha missat utifrån en AI-analys av deras profil och intressen.
Är nya leads viktiga för dig? Vill du fånga information om potentiella eller till och med befintliga kunder du träffar på mässan? Om så är fallet kommer du att vara glad att veta att vi har lösningen för dig! Genom vår evenemangsapp kan du enkelt ansluta till kunder, prospekter och potentiella partners före, under och efter evenemanget. Innan evenemanget: Vi underlättar förbindelser före evenemanget mellan dig och potentiella kunder genom våra AI-drivna rekommendationer inom appen, vilket lägger stort värde till din utställarupplevelse genom att låta dig starta konversationen tidigt och arrangera möten på plats. Genom att dra nytta av denna möjlighet att engagera dig med individer och företag som är mest relevanta för din verksamhet, kommer du att dra nytta av ökad besöksfrekvens vid din monter.

1 Innovationer + 1 Smart Badge läsare

Maximera era leads

Få en lista på alla som visat intresse för er produkt genom att röra vid er läsare med sin Smart Badge. En fantastisk möjlighet att komma i kontakt och göra potentiella kunder till kunder!
Samla in detaljer om besökarna med en snabbskanning av deras Smart Badge genom att använda Visit Connect-webbapplikationen på din smartphone. Ni kan lägga till anteckningar för att t.ex. kategorisera dem som verkligt heta leads. Uppföljning efter eventet har aldrig varit enklare. Det finns inga begränsningar för hur många i ert team som kan använda appen.
Ta reda på när era inbjudna gäster kommer till eventet: Få sms-notiser i realtid. Förbered dig för att möta och hälsa kunder och viktiga potentiella kunder välkomna – det är alltid uppskattat!

Obegränsat antal Visit Connect licenser

Afbeelding2.png

GOPLUS

Maximera era leads och
förbättra er synlighet på webben.

Få uppmärksamhet året runt

My Easyfairs förenklar hanteringen av er företagsprofil och produktutbud till eventets nätkatalog:  
  • Skapa innehåll för företaget som informerar besökare om ert erbjudande och gör det lätt för dem att nå er via länkar på webben och i sociala medier eller via ett kontaktformulär.
  • Det finns inga begränsningar för hur många multiformat (text, bild, video, länkar) ni kan publicera produktinformationen på.
  • Håll er närvaro uppdaterad med produktuppdateringar och pressmeddelanden. De kommer också att publiceras på eventets nyhetssida.
  • Attrahera branschens bästa talanger genom att annonsera karriärmöjligheterna inom ert företag.
Positionera ert företag som innovatör! Ansök om utrymme för en genombrottsprodukt/produkter i innovationsgalleriet (godkänns av Innovationsgranskaren).
Vi gör det riktigt enkelt för er att bjuda in gäster via era utvalda digitala kanaler (e-post, webbplats, sociala medier, elektronisk signatur eller personlig kampanjkod) med er personaliserade registreringslänk. Om ni behöver hjälp att komma igång, kontakta oss! Ni kan också ladda ner en lista på vilka som använde er länk för förregistrering – bjud in dem till er monter och följ upp efter eventet för att maximera möjligheterna. Vi erbjuder proffsigt marknadsföringsmaterial som är redo att användas, t.ex. inbjudningar, banners och eventlogotyper, så att ni kan marknadsföra er medverkan effektivt.
Sprid information om era produkter och tjänster på enklaste sätt via en trådlös läsare i er monter. Med Smart Badge-tekniken når ni även besökare som ni inte hade möjlighet att träffa under eventet. Genom att röra vid er läsare med sin Smart Badge får besökarna all information som finns under er nätprofil via mejl i slutet av besöket. De får även förslag på utställare de kan ha missat utifrån en AI-analys av deras profil och intressen.
Är nya leads viktiga för dig? Vill du fånga information om potentiella eller till och med befintliga kunder du träffar på mässan? Om så är fallet kommer du att vara glad att veta att vi har lösningen för dig! Genom vår evenemangsapp kan du enkelt ansluta till kunder, prospekter och potentiella partners före, under och efter evenemanget. Innan evenemanget: Vi underlättar förbindelser före evenemanget mellan dig och potentiella kunder genom våra AI-drivna rekommendationer inom appen, vilket lägger stort värde till din utställarupplevelse genom att låta dig starta konversationen tidigt och arrangera möten på plats. Genom att dra nytta av denna möjlighet att engagera dig med individer och företag som är mest relevanta för din verksamhet, kommer du att dra nytta av ökad besöksfrekvens vid din monter.

2 Innovationer + 2 Smart Badge läsare

Maximera era leads

Få en lista på alla som visat intresse för er produkt genom att röra vid er läsare med sin Smart Badge. En fantastisk möjlighet att komma i kontakt och göra potentiella kunder till kunder!
Samla in detaljer om besökarna med en snabbskanning av deras Smart Badge genom att använda Visit Connect-webbapplikationen på din smartphone. Ni kan lägga till anteckningar för att t.ex. kategorisera dem som verkligt heta leads. Uppföljning efter eventet har aldrig varit enklare. Det finns inga begränsningar för hur många i ert team som kan använda appen.
Ta reda på när era inbjudna gäster kommer till eventet: Få sms-notiser i realtid. Förbered dig för att möta och hälsa kunder och viktiga potentiella kunder välkomna – det är alltid uppskattat!

Obegränsat antal Visit Connect licenser

Få premiumexponering av
varumärket på webben

Förstärk varumärkets synlighet där det får mest uppmärksamhet. Er logotyp syns på utställarlistan i nätkatalogen.
Ni får möjlighet att visa ett videoklipp istället för en stillbild överst i er företagsprofil på webben.
Afbeelding3.png

GOPREMIUM

Maximera era leads och er varumärkesexponering, både på eventet och på webben.

Få uppmärksamhet året runt

My Easyfairs förenklar hanteringen av er företagsprofil och produktutbud till eventets nätkatalog:  
  • Skapa innehåll för företaget som informerar besökare om ert erbjudande och gör det lätt för dem att nå er via länkar på webben och i sociala medier eller via ett kontaktformulär.
  • Det finns inga begränsningar för hur många multiformat (text, bild, video, länkar) ni kan publicera produktinformationen på.
  • Håll er närvaro uppdaterad med produktuppdateringar och pressmeddelanden. De kommer också att publiceras på eventets nyhetssida.
  • Attrahera branschens bästa talanger genom att annonsera karriärmöjligheterna inom ert företag.
Positionera ert företag som innovatör! Ansök om utrymme för en genombrottsprodukt/produkter i innovationsgalleriet (godkänns av Innovationsgranskaren).
Vi gör det riktigt enkelt för er att bjuda in gäster via era utvalda digitala kanaler (e-post, webbplats, sociala medier, elektronisk signatur eller personlig kampanjkod) med er personaliserade registreringslänk. Om ni behöver hjälp att komma igång, kontakta oss! Ni kan också ladda ner en lista på vilka som använde er länk för förregistrering – bjud in dem till er monter och följ upp efter eventet för att maximera möjligheterna. Vi erbjuder proffsigt marknadsföringsmaterial som är redo att användas, t.ex. inbjudningar, banners och eventlogotyper, så att ni kan marknadsföra er medverkan effektivt.
Sprid information om era produkter och tjänster på enklaste sätt via en trådlös läsare i er monter. Med Smart Badge-tekniken når ni även besökare som ni inte hade möjlighet att träffa under eventet. Genom att röra vid er läsare med sin Smart Badge får besökarna all information som finns under er nätprofil via mejl i slutet av besöket. De får även förslag på utställare de kan ha missat utifrån en AI-analys av deras profil och intressen.
Är nya leads viktiga för dig? Vill du fånga information om potentiella eller till och med befintliga kunder du träffar på mässan? Om så är fallet kommer du att vara glad att veta att vi har lösningen för dig! Genom vår evenemangsapp kan du enkelt ansluta till kunder, prospekter och potentiella partners före, under och efter evenemanget. Innan evenemanget: Vi underlättar förbindelser före evenemanget mellan dig och potentiella kunder genom våra AI-drivna rekommendationer inom appen, vilket lägger stort värde till din utställarupplevelse genom att låta dig starta konversationen tidigt och arrangera möten på plats. Genom att dra nytta av denna möjlighet att engagera dig med individer och företag som är mest relevanta för din verksamhet, kommer du att dra nytta av ökad besöksfrekvens vid din monter.

2 Innovationer + 3 Smart Badge läsare

Maximera era leads

Få en lista på alla som visat intresse för er produkt genom att röra vid er läsare med sin Smart Badge. En fantastisk möjlighet att komma i kontakt och göra potentiella kunder till kunder!
Samla in detaljer om besökarna med en snabbskanning av deras Smart Badge genom att använda Visit Connect-webbapplikationen på din smartphone. Ni kan lägga till anteckningar för att t.ex. kategorisera dem som verkligt heta leads. Uppföljning efter eventet har aldrig varit enklare. Det finns inga begränsningar för hur många i ert team som kan använda appen.
Ta reda på när era inbjudna gäster kommer till eventet: Få sms-notiser i realtid. Förbered dig för att möta och hälsa kunder och viktiga potentiella kunder välkomna – det är alltid uppskattat!

Obegränsat antal Visit Connect licenser

Få premiumexponering av varumärket på webben och eventet

Förstärk varumärkets synlighet där det får mest uppmärksamhet. Er logotyp syns på utställarlistan i nätkatalogen.
Ni får möjlighet att visa ett videoklipp istället för en stillbild överst i er företagsprofil på webben.
Ert företag exponeras tydligare i utställarlistan i nätkatalogen.
Gör ett direkt och slagkraftigt visuellt intryck: Registrerade besökare ser er logotyp på ett antal touchpoints medan de registrerar sig på webben – även på bekräftelsesidan, i bekräftelsemejlet och på inträdesbiljetten. Denna exklusiva möjlighet ges enbart till ett begränsat antal utställare.
Syns där det behövs! Er logotyp eller annonsering syns på skärmar i hallområden med hög trafik.
*Denna funktion kommer att vara tillgänglig för alla utställare från och med juli 2024.

Vill du ladda ner infobladet
om EasyGo?

Ladda ner vår PDF för en omfattande översikt kring de olika EasyGo-paketen, klicka nedan för gratis nedladdning. 

Vad ska jag tänka på?

INNAN MÄSSAN
- FÖRBERED ER SMARTBADGE READER

Utnyttja er SmartBadge-reader och generera fler leads genom lockande erbjudanden. Koppla er reader till exklusiv information, nya produkter eller annat man inte vill missa – och viktigast av allt, gör det tydligt för besökarna vad de får ut av att scanna just er reader!

UNDER MÄSSAN
- ANVÄND BÅDE VISIT CONNECT OCH
SMARTBADGE-LÄSAREN AKTIVT

Glöm inte följa upp och återkoppla till era leads efter mässan! Leadsen finner du inne på My Easyfairs och inne på Visit Connect-portalen.

EFTER MÄSSAN
- LADDA NER ERA LEADS

Smart Badge-läsaren: Ni hittar alla besökare som touchat er läsare inne på My Easyfairs dagen efter mässan under “se resultat” och “ladda ner leads”.

Visit Connect: De Smart Badges ni scannat med Visit Connect-appen finns i appen och på er Visit Connect-portal. Kontaktpersonen till mässan har inlogget dit.

Investera extra i varumärkesexponering för maximal synlighet

- Välj ett sponsringspaket

lanyards_SETT

Nyckelband

Varför inte synas runt alla våra besökares hals genom att sponsra nyckelbanden?
fairguide_SETT

Mässguide

Sponsra mässguiden, en favorit som du hittar i handen på nästan varje besökare.

mingle_SETT

Mingel

Syns extra genom att sponsra mässans välbesökta och omtyckta branschmingel.
stage_SETT

Scenen

Bli “top of mind” genom att synas på mässans mest välbesökta plats, scenen!
Iphone_SETT

Vill du veta mer eller
ställa ut?

Oavsett om du vill veta mer om EasyGo, MyEasyfairs eller något annat, så finns vi här för dig. Kontakta oss nedan så hittar vi den perfekta lösningen för dig!

Vanliga frågor

Vad är My Easyfairs utställarportal?

Majoriteten av besökarna planerar sitt besök via vår hemsida. Det som fylls i inne på My Easyfairs är det som syns i vår utställarlista på hemsidan. Här kan ni presentera ert företag, era produkter, nyheter och jobbannonser. Under mässan kommer ni att ha en SmartBadge-reader i er monter som besökarna kan scanna med sina SmartBadges (namnskyltar). När de scannar er reader får de den information ni lagt upp via My Easyfairs skickad till sig via e-mail.

Logga in på My Easyfairs

När ert företags monter bokades fick personen som gjorde bokningen ett e-mail från ”My Easyfairs” med en länk till systemet med uppmaningen att bekräfta e-postadressen samt välja lösenord. E-postadressen är användarnamnet och det lösenord som väljs blir lösenordet. Om lösenordet glömts bort välj ”Glömt lösenord” följ instruktionerna. I vissa fall när det krånglar kan det hjälpa att byta webbläsare och testa på nytt.

Genom My Easyfairs kan du även:

• Bjuda in dina kunder genom er personliga länk
• Registrera monterpersonal
• Skapa inlogg till dina kollegor så de också kan redigera informationen i My Easyfairs
• Se vilket EasyGo-paket ni bokat

Scroll to Top
popup

Get your ticket

Don’t miss out on SETT Stockholm, click below to register and secure your spot today!

popup

Hämta din biljett

Missa inte SETT Stockholm, klicka nedan för att registrera dig och säkra din plats redan idag!